Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za wzrost świadomości marki, na rynku polskim i zagranicznym, poprzez działania content marketingowe oraz social media związane z prezentowaniem i promowaniem produktów.Zakres obowiązków:Przygotowanie i przedstawianie profesjonalnych prezentacji produktowych Koordynowanie, tworzenie i uzupełnianie treści w serwisach internetowych i kanałach społecznościowych. Planowanie i wdrażanie działań content marketingowych oraz social media (m.in. pisanie i weryfikowanie artykułów merytorycznych, tworzenie form graficznych, prowadzenie blogów) Badanie potrzeb klientów w celu ich zaspokojenia poprzez odpowiedni dobór treści – śledzenie i moderowanie dyskusji na forach Analiza działań prowadzonych przez konkurencję. Wymagania: Umiejętność przygotowania i przeprowadzania profesjonalnej prezentacji produktowej Doświadczenie w prowadzeniu działań związanych z obszarem social media (Facebook, Twitter, Instagram, Linkedin) Umiejętność pisania i redagowania tekstów Umiejętność projektowania graficznego dla potrzeb internetu Język angielski na poziomie zaawansowanym (znajomość umożliwiająca swobodne tworzenie treść w j. angielskim) Rozumienie marketingowego potencjału social media i umiejętności jego wykorzystania Proaktywność, innowacyjność i kreatywność Prawo jazdy kat B. Wymiar etatu: Pełny etat Rodzaj umowy: Na czas nieokreślony